Tjugoandra mars

God morgon!
Suger lite att tänka att senaste två åren har jag vart i Alanya vid denna tid. Kunde ju vart det i år med, tredje gången gilt liksom. Men men..
Igår orkade jag inte skriva nåt. Var i skolan och hade lite genomgång inför tentan, sen gick vi och pluggade jag och rebecka x2 på Espressohouse. Mysigt. Det hjälper när man pluggar tillsammans! Så idag blir det en hel dag av plugg med Linda hemma hos henne!
Förutom att skallen är proppad med juridik så är den proppad av massa andra saker - Yakup åker snart, hur mycket ska jag jobba, Hur mycket Alanya blir det i sommar, varför blir det bara att jag träffar en del folk onm det är jag som hör av mig? En del tänker jag faktiskt skita i att höra av mig till så får vi se när det blir att vi hörs. Trevligt liksom. Ja det känns bra, verkligen.

Välkommen till min senaste prenumerant, ni är ganska många nu faktiskt!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det känns verkligen som hon var den som förtjänade att vinna mest. Grymt bra bilder:) Wihhooo!



Usch vännen förstår att det är många tankar som snurrar nu plus fullt upp med skolan. Jag är säker på att allting kommer lösa sig till det bästa. STOR KRAM

2011-03-22 @ 09:13:45
URL: http://saaka.blogg.se/
Postat av: frida

ja, men varför anklaga andra och hålla på? lev ert eget liv liksom! suck!



jag håller med dig angående det där med att höra av sig till folk? och dåå vill dom plötsligt träffas? vad hände där liksom???



nejdu, det går segt på jobbfronten, men skolan går bra iaf, men ett jobb hade underlättat så fruktansvärt mycket, både pengamässigt och känslomässigt, det tar på en när man inte har nåt jobb.



puss&kram

2011-03-22 @ 12:40:22
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/
Postat av: Josefin

Vad tråkigt! :( Det med bostad är ett stor problem i hela Svergie! Vi blir av med vårat kontrakt till våran lägenhet den 1 Maj och det är verkligen inte lätt att hitta lägenhet här i Svergie nånstans. Vi springer på visningar flera gånger i veckan, men det gör 20000 andra oxå! Tidigare ville jag flytta till Stockholm el Göteborg men problemet var just det med lägenhet! :( Jag hade massor av jobb på G i Stockholm. Men jag kunde ju inte flytta o bo på gatan!

2011-03-23 @ 08:47:15
URL: http://www.metrobloggen.se/josefinsdagbok
Postat av: Sophia

Jobbar på ett äldreboende med lägenhenheter för paliativvård.. så dom blir yngre och yngre dom som flyttar in, det är tungt som tusan.. :S



Vad jobbar/pluggar du för nåt då? :)

Híttat nån vettigt biljett än?

2011-03-24 @ 07:32:06
URL: http://sophiiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0