Svar till PH

PH om Siktir:
Hej...kände på samma sätt men valde att logga ut istället för att skriva något :(

Ja jag skulle ha gjort det med.. Jag var tvungen att bita mig i tungan riktigt. Skrevv och raderade flera gånger. Vill inte hamna på samma nivå. Blir så fruktansvärt ledsen. Verkligen, förstår inte varför. Eller jo, för jag tar det så sjukt personligt eftersom den finaste killen i mitt liv är kurd. Men men, man får bara lära sig antar jag. Lär ju tyvärr inte va enda gången man får sig en skopa.
Kramar till dig!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jaaadå det blir säkert några Alanya-utflykter också! Det vill i alla fall jag och jag är säker på att Amanda också vill det, det var jätte längesen sedan jag var där sist och Amanda har aldrig varit där! :D



Du ska vara där i sommar, visst? Puss!

Postat av: Josefin

Oj, lika länge som Emrah då! :) Har ni tänkt att ni ska bo i Svergie sen eller?? Bor ni själva i en lägenhet i Sthlm förresten?? :)

2011-03-21 @ 00:08:57
URL: http://www.metrobloggen.se/josefinsdagbok
Postat av: Tina

Tack vännen! Right back at ya! <3<3<3 kram!

2011-03-21 @ 08:35:27
URL: http://www.tinasmelodi.blogspot.com
Postat av: frida

ja okej jag förstår dig, det är fan lätt att ta åt sig.

jag är inte med i en gruppen, för jag är inte med i facebook överhuvudtaget nu.



ja men klart man blir lycklig när man tänker på pengarna som kommer nästa månad. jag håller med dej. jag kommer jobba någon dag denna månaden, så vi får också lite pengar i april. perfa! =)



puss&kram

2011-03-21 @ 10:57:20
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0