Spontant

Jag kände mig så fruktansvärt uttråkad idag. Y drog iväg en sväng efter frukosten efter att vi hade ett väldigt litet bråk men ändå ett som lätt tar luften ur en. Han är verkligen Mr. Klackspark-vi-tar-allt-som-det-kommer. Och jag känner att nej, en plan är bra. jaja... Han kom tillbaka sen, då låg jag med handen i en chipspåse och tittade på Bridget Jones.
Kände efter en stund att jag verkligen behövde komma ut från denna lägenhet, så förslaget var en bio, vilket han nappade på. Vi had ekvar våra presentkort från i julas. Vi bestämde oss för att se 127 Timmar och det ångrar jag inte. Vilken film. I slutet kände jag att jag bara ville skrika rakt ut och lägga mig i fosterställning typ, men det går ju inte så bra när andra människor vill ta sig ut. Efter pratade vi såklart om andra saker så de värsta känslorna försvann, men lite sitter i ändå...

Jag känner mig ganska färdig för idag och är nog redo för en dejt med kudden snart!
God natt på er

Kommentarer
Postat av: Laura

Haha, nä en julidag i Alanya så passar nog inte det uttrycket riktigt in... :P Men du kan ju alltid använda det i Sverige? :)

2011-03-07 @ 03:14:31
URL: http://papatya.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nej det är läskigt egentligen. alla kan liksom snoka i ens liv. Nejd et är sant hembakat är bäst, gäller bara att få tummen ur;). Helgen var helt okej, mykväll på fredagen , jobb hela lördagen och en shoppingtur plus myskväll igår. Typisk svensson helg skulle jag vilja säga:)



DEt är när det är spontatnt det blir som bäst tror jag minsann. Hoppas ni rensat luften ordentlig nu så ni kan ta nya friska tag. Kram på dig

2011-03-07 @ 11:17:35
URL: http://saaka.blogg.se/
Postat av: Sandra

Laura jag gör en chansning & hoppas kanske att du ser den här kommentaren, mejlade dig men har inte fått något svar än? Kanske jag skickade fel. Saknar din blogg grymt mycket. Hoppas allt är bra. Kram

2011-03-07 @ 11:18:58
URL: http://saaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0