Para para

Min chef ringde för en stund sen och bokade in mig på lite jobbtider. Så nu blir det till att jobba igen! Ska bli så skönt att få in pengar ordentligt igen. Knaske man kan gå ner till halva studielånet!! Men jag har lovat mig själv att det inte får ta för hårt på skolan bara! men jag börjar tidigare än jag trodde så det betyder att det blir inte en månad då jag endast behöver leva på studiebidrag, förutom nästa! Weeeei.
Börjar redan se allt jag kommer kunna göra i Alanya i sommar!!! LÄNGTAR SÅ JAG DÖR!!

Dimçay ska vi till

Och titta ut över medelhavet uppe vid borgen.. Kanske finns Annas inristning kvar....

ALANYA 2011, here I come


Kommentarer
Postat av: sophia

Hej!

Jadu, fasen vad biljetterna har ökat i pris senaste veckorna!! :S

Vi har inte träffats på en månad nu och jag planerar att åka till alanya i mitten på maj nångång, så det dröjer ett bra tag till..

2011-03-15 @ 11:28:33
URL: http://sophiiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0