Nionde mars

Tjolahopp!
Sitter här och "PLUGGAR". Har gjort det ett bra tag. Förutom när jag va och tränade, när jag va i tvättstugan och när jag tog ett bad! ja ni förstår HUR MYCKET jag har fått gjort idag!? Haha.
Idag gick jag i skolan 1,5 timmar. Ganska så behagligt. Hade ett nytt ämne som kommer dyka upp lite då och då i utbildningen. Känns lagom flummigt.
Känner att blogglusten inte är så stor faktiskt. Är helt slut av skolan för det mesta. Jag och Yakup tjaffsar väldigt mycket eftersom han vägrar inse att jag har rätt. Han har sånt jävla tunnelseende. Så trots att hans biljett tillbaka inte är bokad, börjar jag känna mig sådär ledsen ni vet, innan de ska dra eller man själv ska det. Så det är ju kul. Funderar på hur det ska bli med allt.

Jag älskar våren och ska snart gå och hämta min jacka från H&M som jag beställt. Wiiie, något positivt och vädret såklart! Love the spring.

Har sms:at lite med Tildis också, hon och Anna verkar ha det kanon i Alanya. Men det är tydligen väldigt kallt. Brr.

Igår var jag på mitt jobb som jag inte jobbat på sen november och snackade lite. Ser ut som att man eventuellt börjar jobba där igen. Vore ju sjukt sjukt nice med pengar som rullar in!

Ja det va en kort liten update från moi! Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja, gissa om han fick skämmas när han hittade papprena så nu har det löst sig tack och lov!! Men jag lovar att jag var i upplösningstillstånd ett tag här hemma! Men nu kan jag slappna av mina sista 48 timmar i Sverige. Haha eller nja nu måste jag ju stressa över packningen istället. Haha :)

Skönt att du kanske får börja på ditt gamla jobb igen! Håller tummarna!

Puss o kram

2011-03-09 @ 23:16:16
URL: http://imittskafferi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0