MERHABA

Känner mig helt slut, men det får vi skita i för här ska jobbas till klockan nio.. Jippi, har längtat hela dagen.....
Blev ganska sent igår. Jobbade ju igår till klockan sex, sen ringde jag till älskling och kollade vad han gjorde, han var och träffade J&A ett svensk/turkiskt par som vi träffade i förra veckan, som är kompisar till min kära frugis. Jag åkte in för att träffa dem. Hungrig och förbannad av dagen som fan, en riktigt jobbig dag på jobbet på grund av att de dragit ner på personal och sen hade det precis vart hockeymatch så det var tvärstopp i tunnelbanan.

Blev en rundvandring i gamla stan, visade stortorget där stockholms blodbad var och lite andra grejer, sen traskade vi vidare till café 60 där vi tog en fika. Funderade sen vad vi skulle göra, att hitta på nåt på en söndag klockan 22 på kvällen är inte lätt, men det blev till slut en öl på Dovas som avslutade kvällen och vi damp ner i sängen strax innan 1.

Var helt slut imorse när Yakup skulle upp men kunde såklart inte sova så jag bestämde mig för att gå till gymmet. Testa i alla fall, kände att det inte skulle gå bra alls. Men jodå. Skam den som ger sig. 4 km blev det och jag känner mig så nöjd så!


Blev så glad just för jag fick reda på att jag kan byta jobbtid med en på jobbet, vilket betyder... Att om lite mindre än 2 veckor åker jag till Västerås för att träffa Mathilda! Fan vad mysigt det ska bli. Tyvärr så ska ju Zandra upp hit samtidigt, vilket gör mig lite ledsen, vil ju hemskt hemskt gärna träffa henne med!!! Men man kan inte få allt här i livet. Ser i alla fall väldigt mycket fram emot det!

Kommentarer
Postat av: sara

Tack detsamma mellis!!<3

2011-03-28 @ 15:48:25
URL: http://ikikalp.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Hihi jaa vi ska ha det så mysigt så <3

2011-03-28 @ 16:45:25
URL: http://mathildaliksom.blogspot.com
Postat av: frida

ja men det är bra, man måste sysselsätta sig massa för att inte ha tid att tänka. det värsta är att jag alltid har tid att tänka ändå haha! men umgås med vänner är nog det bästa ändå =) för mig iaf.



vilket datum är det han åker?



har du bestämt när du ska åka ner ännu? datum å sånt menar jag då?



pussåkram

2011-03-28 @ 18:39:38
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0