DAGENS LÅT

Jag ska skriva nåt om Ibrahim Tatlises, som jag inte trodde jag visste vem det va. Men det gör jag ju!
Det är ju han som sjunger min semmame-låt!!!!! Den här har jag och min fruga tagit oss en svängom till många gånger!
När Y kom hem från sfi igår sa jag att det var en sångare från Turkiet som blivit skjuten, han frågade vem och jag sa Ibrahim Tatlises. Hans reaktion? AAAH SIKTIR!!!!!!!! Och han började leta info direkt på internet. Han var dock inte jätteförvånad eftersom att enligt honom är han en riktig maffia-gubbe.
Jag kan tänka mig att hela Turkiet och turkar runt om i världen sitter på helspänn och väntar på om han kommer bli förlamad, om han kommer överleva och vem som gjorde detta..

Sitter här och lyssnar lite och det är inte bara semmame som känns igen. Tror nämligen den här snubben är en av min svärfars favoritgubbar att lyssna på!


Kommentarer
Postat av: Anna

Whaaat... Oh no frugis!! Våran älskade Ibrahim.. :O the king in turklandet..

2011-03-15 @ 09:04:58
URL: http://Http://annisen2.blogg.se
Postat av: Linnea

Har kör dom runt pa gatorna och skrıker ı megafoner om Ibrahım, och varenda kanal har nyhets- program om honom. . . Man far ju verklıgen hoppas han överlever och kan fa ett bra lıv ıgen! Tack för lyck- önsknıngen tıll mın hem- resa!!!

2011-03-15 @ 17:58:25
URL: http://yurtson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0