Artonde mars

God morgon!
Här sitter man, har ätit frukost och ett svullet öga.. Ser inte fint ut kan jag lova. Det är nämligen så att varje vinter blir mina ögonlock fruktansvärt torra, eller detta har börjat hända senaste tre, fyra åren. Troligtiv har jag legat och kliat och mojsat i ögat i natt.. Kände direkt när jag vaknade att det inte kändes bra. Så nu är man vacker. Hade tänkt att ta mig till gymmet, men vet inte om jag vågar visa mig in public, eller jag måste handla så det är ju bara tt bita ihop sen, men förhoppningsvis lägger det sig lite.

Idag är det tre månader sen jag och mamma styrde mot Arlanda för att hämta hem min kärlek. Och om två veckor och några dagar åker han igen. Igår gick jag och la mig innan honom och jag fick lite panik.. När jag tänkte på att snart är det verklighet, då sitter inte han i rummet bredvid utan då ska jag somna själv. Jag pallar inte!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Usch, så jobbigt att han åker snart:(! När träffas ni nästa gång då?

2011-03-19 @ 15:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0