20.01

Hej kompisar!
Idag har jag spenderat min dag med min nyfunne vän - Linda. Min klasskamrat. Å herregud redan efter en vecka hade hon jag o Rebecka börja prata med varandra som man gör när man känt varandra i stort sett hela livet, i alla fall halva.
Ja i alla fall.. Jag och Linda sågs idag för en fika tänkte vi, men det blev sushi-lunch först. Sen blev det fika och sen blev det en massa titt i affärer. Men nej, inte kläder och skor. Utan vi va inne på In & Finn, Mique och en till. Fy fan vad vi ville köpa allt typ. jag längtar så fruktansvärt mycket till en egen lägenhet och få fixa och inreda den.
Det blev några timmar.
Medan jag va där så ringde Y och sa att han också åkt in till stan med en kompis och han är fortfarande borta.. Så jag har det alldeles lugnt och skönt. Fast jag börjar sakna honom lite nu... hihi. Men jag försöker smyga fram med att han kan träffa vänner lite mer så han inte bara sitter hemma och tråkar medan jag är i skolan eller träffar mina kompisar.


Jag o min fina Linda idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0