WHAT THE FUCK JUST HAPPENED?

Okej... Nåt händer här i Bollis.
Jag orkade inte laga mat idag så jag körde hämtmat. När jag ska gåå och hämta ser jag att grannens (ovanför oss) bilruta var kraschad. Han är bort sen några dagar och firar långledigheten antar jag. Anyways jag fick lite panik. Vad gör man i en sån här situation? Och jag tänkte på våra psykologilektioner att man alltid tänker "jaja nån annan har sett, de fixar". Men samtdigt jag är ganska chicken och inte så jag tänker ringa till polisen själv. Om man ens ska göra det... Ringde till mamma och frågade om hon hade sett det när hon var här förut idag och tvättade och hon sa att hon sett det klockan tolv. Jaha. Då är jag blind som fan, har nämligen också tvättar idag, sprungit fram och tillbaka ex antal gånger utan att se det!?
Polisen kom hursom eftersom "de där andra som ser" hade ringt. Men nu är grejen... utanför vår balkong så är det liksom nedtrampat. Som att nån stått där. Jag hoppas för mitt bästa att det är polisen, som försökt kolla om nån är hemma eller nåt. Annars alltså. Jag har en tendens att freaka ut lite. Så vi säger så, det var polisen, hoppas det var de som kikade in i vårt brevinkast också... Annars vet jag en som får sömnproblem alltså.
Lite obehagligt och hur fan har jag kunnat missa att nån kraschat en bilruta?

Kommentarer
Postat av: Tina

Fu tusan så läskigt! :S Men, de var nog polisen som du säger som ville kolla om du var hemma för att avge vittnesmål eller så :)

2011-06-06 @ 02:54:47
URL: http://www.tinasmelodi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0