THE NEW SHIT

Jag har sedan sist vart en hel dag på Aqua Park med Karin och Filippa. Stört roligt och färg som fan fick man.
Fikat på Starbucks och fikat på Pause. Spenderat alldeles för mycket pengar.

Beklagat mig över Ys playstationspelande, som tyvärr inte sjunker utan går åt andra hållet. Så det är kul japp, när han inte jobbar så spelar han. Nä vi har hunnit kolla på The blind side. Jag har även dragit av filmen Passengers. Har fortfarande inte bestämt mig för om jag gillar den eller inte.

Igår prövade jag att köra motorcykel eller en vespa eller nåt i den stilen. Kan ju säga att Alanyas trånga gator inte är det bästa stället att lära sig på, det var nära en liten olycka när jag fick lite panik som vanligt och råkade gasa på för fullt istället för att bromsa. Men ingen fara mamma, du kan va lugn. Det gick bra.  Hehe, men tror jag håller mig bakom Y i fortsättningen. Han frågade efter hur mitt hjärta kändes, det var lugnt som vanligt han sa han trodde jag ljög. Men jag tror det var hans hjärta...

Kommentarer
Postat av: Tina

Härligt med lite uppdatering! :D De andra suger på det haha. Läskigt med motorbiken, va försiktig! Saknar dig <3 Kram!

2011-06-30 @ 10:43:43
URL: http://www.delfinohamam.com/blogg
Postat av: Elin

Nämen vilken tråkmåns.. tycker han kan umgås med dig ist;)

2011-07-06 @ 08:42:11
URL: http://m8nsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0