LONG TIME NO SEE

Jag förstår att ni är chockade mina vänner, so am I!
Brukar ju uppdhatera flera gånger om dagen, men har verkligen inte haft någon lust alls. Denna vecka har jag ätit middag och kikat in i Nicole och Mattias nya lya. Mys! Vill också bo själv själv själv. Hängt i solen med Jossan i bågen brände mig som fan! Käkat finmiddag med Lillil på Östgötakällaren. Hängt med Lovisa och druckit goooda mojitos på fridays och idag har jag lunchat med min älskade pappa på Jensens och sedan till Bredäng för studentmottagning av älskade Samantha. Så fin vecka med fina människor.
Känner mig inte alls lika taggad på att lämna Sverige om lite mer änn ett dygn. Brukar vara övertaggad och inte bry mig så mycket om det jag lämnar kvar här hemma. Men aj aj så det tar emot denna gång. Det kanske är vädret? Att jag lyckats ta ikapp det jag missade med mina underbara vänner sen förra sommaren? Att Yakup faktiskt skulle kunna befinna sig på svensk mark. Jag vet helt enkelt inte. Men fan vad svårt det känns. Kanske blir lite svenskt sommarlov ändå.. We will see.

Nu ska jag ha en date med Veronica Mars, som vanligt. Love it!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Ja det tycker jag.. Vi sitter och planerar en stockholmsresa och hade så gärna velat träffa dig ju ;)

PUSS

2011-06-09 @ 21:26:30
URL: http://zandraorneling.blogg.se/
Postat av: Sofia

Visst V. Mars den bästa serien ever (förrutom O.C).. Jag va helt besat av den när den gick på SVT =) Epic liksom =)

2011-06-09 @ 23:23:18
URL: http://fias-liv.blogspot.com
Postat av: Malin

Meeen! Inget tagg inför Turkan? Hur är detta möjligt? :O

Ja vi ska verkligen försöka ta en tripp till alanya. Då får vi köra en "all in kväll" :D

2011-06-09 @ 23:49:19
URL: http://maaalish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0