JAAAAAAAAAA

Helvetestentan är klar. Fy fan vilket slit. Som jag sa sist med så ska det bli väldigt intressant att se vad jag får. Haha fy fan.
Självklart vaknar jag upp med rinnande näsa, helt slut och irritation i halsen. Great liksom.
Jaja nu kan jag lägga det här åt sidan. Ska jobba på lördag för sista gången sen kan jag koppla av hela sommaren. Ska bli så himla skönt!
Gillar att jag typ pratar mer med Ys bästa kompis än med Y. Som det ska va.. verkar han tycka i alla fall då.
Nu ska man iväg på kussens studentfirande. Känner mig inte pigg för fem öre och inget att ha på mig, hann inte till centrum heller. Blä, vilken UNDERBAR dag.

Jo tentan är klar, det är faktiskt värt att fira!

Kommentarer
Postat av: Kristina

har också blivit förkyld, lagom tills man ska åååka..

2011-06-01 @ 16:08:15
URL: http://www.somethingspecial.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0