BIR HAFTA SONRA!

Ja! Om exakt en vecka har mitt plan lyft, eller det har det väl inte för det lyfter ju alltid senare än vad det står. Men det är på väg att lyfta i alla fall kanske! Fy. Fan. Vad. Nice.
Saknar Yakup jättemycket. Okej jag började skriva detta inlägg 09.10, så nu borde jag sitta i luften om exakt en vecka.

Annars då. Nu har Ssarisen och Flippis åkt ner dit. Det ska bli fantastiskt att träffa dem om någon vecka! Jag har ju aldrig träffat Filippa förut och Sara var det nästan ett helt jävla år sen sist!Skandal!!

Jag skulle ha jobbat idag, mitt sista pass. Från klockan sju, men känner att det är ingen idé att sitta där, snora, hosta och knappt kunna andas. Så jag har helt enkelt jobbat klart där! Känns ju fantastiskt faktiskt. Skulle åkt till pappa efter men det blev också inställt. Det var lite synd, för jag hade sett fram emot att gosa med alla vovar innan jag åkte, vilket jag inte lär hinna nu. Men men, så är det.

Idag är planen att inte röra sig utanför denna lägenhet utan bara bli frisk, så jag kan tvätta mitt gigantiska berg av tvätt så man kan börja planera vad som ska med. Har en del att städa innan jag åker. Det är mycket nu.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Babe!

Det finns ingen app utan man sms'ar till ett nummer (som blogg.se har) och så publiceras det. Så det kostar som ett vanligt sms/mms. Sök på "blogga från mobilen + blogg.se" så kommer det nog upp. Sen måste du skriva in ditt mobilnummer bland dina inställningar på blogg.se.

Det är jättelätt, men ibland verkar det inte funka :p

Jaa vi måste försöka ses! Vore nice. Vi har pratat om att ta en kväll i alanya :)

Puss o kram

2011-06-04 @ 14:47:33
URL: http://maaalish.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ja fyfan..

Nu förstår jag verkligen hur jobbigt det är & lämna någon.

Ohh jag sa till mig själv.. Jag ska INTE.. Meeen han förtrolla mig hahah.. Så nu blev det så!

Lyllos dig som åker snart... Så skönt att du ska få träffa Y igen.

Hur länge stannar du? :)

Nu ska jag böla mig till sömns.. Haha så himla jobbigt & inte ha han brevid mig nu.. Men livet går vidare..

Hoppas de är bra med dig!

Kram

2011-06-05 @ 22:09:04
URL: http://Allstarlifebaby.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0