SÅ VAR DET MED DET

Jaha så var det midsommar igår. 10 glada tjejer intog Elite för silltalrik, mums (ja förutom araben då.. haha puss!)
Midsommardans, lotteri och svensk musik. Dansen kring "midsommarstången"... Turkarna som gick förbi måste ju bara tänkt "Vad i helvete är detta..." haha.
Sara vann tre vinster på lotterna, vi andra? Hic, nada, nothing! Å andra sidan köpte hon en del fler än oss andra också.
Efter att den sista vinsten, på 5000 kronor delats ut  (till en jävla norrman, på svenskarnas dag! Skam!!) så drog vi till Queens Garden. Wii första gången jag var där för i år och som vanligt - sånt jävla ös!!
Blev lyckligast på hela kvällen när jag såg Malin och hennes fästman komma eftersom de bara gjorde ett stopp i Alanya. Det gjorde min kväll.

Lyckades få Yakup att komma också hihi. Så vi kom hem vid 3, då ska han spela playstattion då så man inte får nån kontakt what so ever. Gick och la mig, vaknade och ser att han inte ligger bredvid mig. Kollar på klockan, 05.25. Går ut ocvh dricker vatten, där sitter han och Ramazan som två idioter helt inne i sin fotbollsmatch. Efter en liten blick från mig så kom han snabbt som attans in och la sig. Konstigt att han är trött liksom!? Haha.

Jag och Malin på Queens Garden

PUSS MIN ÄLSKADE



Kommentarer
Postat av: Josefin

Vilken trevlig midsommar du haft! :)

2011-06-25 @ 21:21:13
URL: http://www.metrobloggen.se/josefinsdagbok
Postat av: Sanna

Duktigt avundsjuk :( vill också! NU...

2011-06-25 @ 23:11:09
URL: http://Allstarlifebaby.blogspot.com
Postat av: maja

åhh älskar queens garden:D

2011-11-27 @ 18:30:37
URL: http://nattstad.se/majson88

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0