-

Hellu!
Jag vet verkligen inte vad jag ska skriva här. Har aldrig haft sådan bloggtorka i hela mitt liv. Hehe.
Här är det sig likt fast ändå inte, det är varmt fast inte så överjävligt varmt som det brukar vara, det är mycket folk men långt ifrån så mycket som det brukar vara, jag tror att det är sjukt många som väljer all inclusive, så himla tråkigt ju. Vad får man ut av en semester då?

Annars? Det har blivit lite mycket äta ute så igår var jag och Anna på Migros och storhandlade. Så nu är frysen och kylen fulladdad. Har vart på stranden, bränt mig jättemycket och fjällar som en orm, men igår smörjde jag in mig ordentligt så det ska inte vara några problem.

Och surprise surprise så har vi haft en storfight. Som vanligt säger han riktigt elaka saker som han inte menar. Någon  som vet hjur man kan träna upp någons psyke? Så man kan prata och inte behöver springa och gömma sig eller säga dumma saker för att man är arg och konflikträdd? Nu är det bra igen. Som vanligt. Idag har vi tittat på The Ugly Truth, tror han överlevde trots att den var romantisk. Haha.

Ikväll blir det födelsedagsmiddag för någon jag aldrig träffat på Orange i hamnen. Hehe. Så det var väl det. Nu skulle en caramel frapp. Sitta fint från Starbucks.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Så härligt att vara där på obestämd tid! :D Men vad hände med att du skulle jobba?? Jag hoppas att du har det bra där nere med karln din ;) kram

2011-06-20 @ 21:31:07
URL: http://www.metrobloggen.se/josefinsdagbok
Postat av: Zandra

JAG MED

2011-06-22 @ 12:14:09
URL: http://zandraorneling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0