SVERIGE

Det snurrar såklart tusen grejer i skallen och det har det även gjort när jag vart där nere, både seriösa och mindre seriösa saker.
Jag har känt sån stark ovilja att skriva här, eller jag vet inte. Mest bara en lathet, vill inte sätta svart på vitt på denna internetsida vad som försigår här inne.
Men det va en sak som jag skulle skriva för ett bra tag sen som jag tänkte på en dag på stranden. Det är män med speedos. Fy fan vad det är vidrigt. Ännu vidrigare! Deras kvinnor som går bredvid och håller i handen och inte säger till att nej du, det där kan du inte ha på dig!

Annars så behöver jag väl egentligen inte ens skriva här hur det känns, hur jag mår? Så jag tycker inte folk behöver fråga. Jag vet att det är av välmening och allt det där. Men nej tack jag slipper helst, det är ju ändå inte direkt många som är verkligen intresserade av hur man mår.

Kommentarer
Postat av: Erika

Usch, vet hur det känns inombords när man just kommit hem. Ganska...tomt. Hoppas du snart kommer igång att leva igen, av erfarenhet vet jag att det kan ta ett tag..

Det var i alla fall super kul att träffa dig! Hoppas vi ses igen :)

Kramar

2011-07-25 @ 22:52:29
URL: http://erikabergstrand.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0