SVAR TILL ANONYM





Så var det ju det där med anonyma kommenatarer. Lite som "pojken som kallades det", kanske inte fått något namn?
För att svara eller snarare ge respons på denna kommentar. Tråkigt att du tycker det ser så ut. Jag vet inte om vi träffats på riktigt eller om du träffat min fästman? Så är det ju, folk är ju aldrig nöjda vad som än händer. Jag har funderat på det här med bloggen för jag vet att jag skriver rätt fritt och börjar förstå att andra människor kan använda det emot en.
Jag vet heller inte om du har någon kille från Alanya eller någon annanstans i Turkiet, men har du det så kanske du vet om att familjen är väldigt viktig för dem.

Jag har skrivit förut att det finns anledningar, men jag kan inte sitta här och gå in på Yakup och hans familj. Så är det. Och livet just nu kanske inte ser ut precis som jag hade hoppats och velat, men det är ju två människor. Jag kan ju trots allt inte bestämma över honom och hans känslor. Man kan ju inte heller veta vad som rör sig i en annan människas huvud och hjärta. Men jag får ju lita på min känsla om hans känslor.
Jag vet inte vart man vill komma om man inte vill tillkännage sitt namn. Det är inte så att jag tar mer illa upp om du skriver ut ditt namn.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Det är alltid lika skönt när folk, som inte själva är i situationen, vet bättre än en själv. Bara för att man har ett distans- förhållande ska man behöva försvara sig själv plus sin andra hälft, och alla dessa jävla fördomar om turkiska/kurdiska pojkvänner.

Man får aldrig berätta om dåliga/trödiga stunder man upplever med sin utländska pojkvän, för då är dom otrogna, bryr sig inte och utnyttjar bara en!



Härligt med personer som bara vill förpesta en redan svår situation och sätta griller i huvudet på en!

Tröttsamt!!!



Hoppas allt är bra med dig, Melvan:)!



Kram Linnéa, som oxå är tillsammans med en "kurd-som-inte-bryr-sig";)

2011-07-28 @ 22:53:38
URL: http://yurtson.blogg.se/
Postat av: madelene

bra skrivet linnéa

2011-07-29 @ 00:39:14
URL: http://maddiz85.blogg.se/
Postat av: Linda

Så himla onödigt med såna kommentarer, och vad är grejen med att vara anonym?! pinsamt. Folk ska fasen inte yttra sig som saker de inte vet något om..Det är din blogg Mikaela, du ska få skriva vad du vill och om du utelämnar saker så får du göra det bäst du vill, folk verkar bara inte ha ett eget liv att bry sig om.



Jättebra skrivet Linnéa!



2011-07-29 @ 18:03:13
URL: http://psykedeliaa.blogspot.com
Postat av: Elin

Fruktansvärt bra skrivet av Linnea. Det är precis så det är.

2011-07-31 @ 10:24:17
URL: http://m8nsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0