tolfte februari

Hej!
Jag lever, ville bara säga det. har vart tomt här på senaste tiden.
Detta på grund av mitt "härliga" grupparebete som tagit all tid veckan som var. Vi har slitit som djur. I onsdags och i torsdags var jag så trött så jag ville bara ge upp allt. Nu vill jag inte ha grupparbette på ett bra jävla tag alltså! Det är svårt att jobba i en grupp man aldrig tidigare varit. Alla vill ju såklart ha det på sitt sätt, men det funkar ju liksom inte.
Vi lämnade in det i torsdags istället för igår som var deadline vilket betyder att igår hade jag en ledig dag, nu är dte helg och på måndag är det heller ingen skola. Fyra dagar hemma, så jävla gött. Dock har vi ju hemtenta till på fredag så den ska man köra på med denna vecka. Men just nu förtjänar jag lite ledigt och helg! whoop på den!

Får se vad dagen bjuder på idag. Vore trevligt om bussarna ville gå idag så det inte känns som att man sitter på en jävla ö!

Kommentarer
Postat av: Catarina

Hej! Det var sama här! Ett "härligt" grupparbete. He he :S

2011-02-12 @ 11:18:26
Postat av: frida

ja man var ju tvungen att sysselsätta sig med något ;) haha

2011-02-13 @ 14:48:37
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0