Tjugonde februari

Har inte orkat ta mig tid att skriva här.
Men kvällen igår var mycket, mycket trevlig med middag hemma hos Linda med henne och Rebecka! God mat, trevliga samtal och första avsnittet av satc hann vi med!

Idag drog jag med mig mannen ut på en riktig långis. Tycker han ändå borde ha sett svenska skogen innan han drar igen! Han tyckte det va fint och mysigt. Så vi kanske hinner med fler såna! Inte mig emot, älskar att gå och gå och gå. Dock är jag helt slut nu, vi gick nog över halvmilen ändå..  Ska väl ta mig en dusch och sen laga lite mat.
Ikväll ska jag nog roa mig med SATC-filmerna medan Y kollar på yetenek sizsiniz (turkiska talang) men jag orkar nog inte det. Kan nån förklara för mig varför turkiska tv-program är typ 3 timmar långa, varav en timme reklam! Asirri!


Puss på er!

Kommentarer
Postat av: frida

haha eller hur, för att inte tala om hur långt kurtlar vadisi är! haha!

men när tänker Y åka tillbaka egentligen? har inte riktigt förståt det än? hehe

2011-02-20 @ 19:02:09
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/
Postat av: frida

haha ja precis, men då måste man ju ta tag i att lära sig språker med ;)

aha okej, sen åker han tillbaka till sverige efter säsongen typ i oktober då? vad tycker du om att han ska åka ner o säsonga nu då?

du, jag har faktiskt inget recept, jag gör på egen hand ;) hehe

2011-02-20 @ 19:17:53
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/
Postat av: erika

för att inte tala om den första timmen som är repris från förra veckan dessutom...

2011-02-21 @ 00:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0