HM!?!?

Jag vaknade 7.15 imorse. Hör ni det? 7.15.... Borde inte va lagligt.
Men men.. lika bra att ta tag i dagen så jag är redan i full gång i tvättstugan! Sen ska det pantas och slängas sopor. Underbar start på lördagen.

Igår var jag ledig. Hann med en massa bra då med, hämta ut min lagbok till exempel. Smaskig den är. Springa satan på gymmet han jag med. Sen åkte jag dock hem till min kusin Nathalie och hennes lilla charmtroll och hängde där. Fikade och pratade på så tiden bara rann iväg.
Mindre tur med bussarna hade jag igår. Jävla satans folk som var utsläppta igår, stå och domdera och hålla på. Totalt med bussen dit och bussen hem stod jag nog stilla runt 20 minuter på grund av människors tjafs!

Nu är det frukosttime!

Kommentarer
Postat av: Sofiya

Sv: Tack :)) eller hur, billigt o bra.

2011-02-26 @ 13:27:37
URL: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0