Artonde februari

Todiloo!
Idag hade vi en mycket kort dag i skolan. Vi skulle lämna in tentan och sen utvärdera kursen. Shit, tänk att man avslutat en kurs nu. Fort gick det!
På måndag börjar juridiken!
Imorgon ska vi fira med middag, jag och de finaste gruppisarna man kan hitta efter några timmar i samma klass!

Försökte mig ner på gymmet men efter redan tre träningsdagar denna vecka sa min stackars kropp stopp. Så det får bli på söndag igen.
Jag vill sola solarium och känna mig lite brun och fräsch i detta land. Speciellt eftersom min SYSTER ÅKER TILL THAILAND IDAG I TRE VECKOR!!!!! Fy fan.. förstå hur brun hon kommer va när hon kommer tillbaka.
Själv längtar och drömmer och planerar jag för Alanya, mer och mer för varje dag. Vad jag ska göra, var vi ska bo, vad jag ska äta, vilka jag ska träffa, vilka gator jag ska gå på, vilket strandnummer jag ska ligga på. Förstår ni!? ALLT. Det är 4 månader sen sist jag var där. Det sorgliga är att jag nu bara har jul/sommarlov vilket betyder att det inte kan bli nån vår eller höstresa vilket suger. Jag känner att det hade vart ganska nice att åka med Y ner i april en ellertvå veckor, så försöker jag kolla påskdagarna, men nä får vänta till juni. Innan dess ska jag kanske försöka jobba lite.

Jaha nu blev det här ett ritkgit Alanyainlägg. Bara för jag pratade med bästa Zandra idag. Hoppas det är hon och jag som går längs atatürk snart och svänger in på donken för en milkshake och en cheese eller fika på Pause.
Nä fy nu börjar jag gråta snart. fy fan. Jaja solen skiner i alla fall, alltid nåt det!



Kommentarer
Postat av: Zandra

love u

2011-02-18 @ 18:56:34
URL: http://zandraorneling.blogg.se/
Postat av: Anna

Svar:

Haha, jaså?

Men det är nog inte så stor chans, det finns ju fler än en kille i Alanya som är tillsammans med äldre kvinnor!



Hehe, du får åka dit & ruska om dem lite ;)

Många behöver ju det! hahaa

2011-02-18 @ 23:26:16
URL: http://annfor.blogg.se/
Postat av: Anna

Svar:

Haha okej :)



Haha neeej? Jag hade ju skrattat ihjäl mig om jag skulle föra en konversation med en sån kvinna på planet :P

2011-02-19 @ 10:23:50
URL: http://annfor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0