~

Julen har varit precis så mysig som den brukar. I fredags jobbade jag 9.30 till 16.30, det var inte så många barn kvar runt tre dock så då fick jag gå hem. Trots den korta dagen med sovmorgon var jag riktigt trött så åkte hem och tog en powernap.
Efter den powernapen begav vi oss till mamma för den obligatoriska uppesittarkvällen med bingo och tillagning av skinkan, som jag inte själv äter av i och för sig. Vi hade ingen större tur med bingon men det är gemenskapen som är det mysiga. Jag slängde ihop lite ischoklad också för att ha gjort mitt julgodis haha.
Åkte hem och laddade för morgondagen genom en god natts sömn. Gick ner till centrum på dagen eftersom jag var i desperat behov av mitt ACO läppcerat som var slut. Passade på att göra lite annat också. Åkte hem till mamma igen och kolla på Kalle, fikade, öppnade paket, åt julbord, sjöng Singstar. Mina systrar åkte iväg så det vart jag, Yakup, mamma och hennes sambo kvar så vi slog på en film. Den var säkert jättebra (eller inte) själv somnade jag gott i min kärleks knä. Jag fick en massa bra grejer som jag önskade mig. Småsaker som jag aldrig orkar köpa själv liksom.

Juldagen är alltid hos morbror med familj då min kusin fyller år. Yakup skippade det efter för mycket umgänge dagarna innan. Haha. Vi åt god mat, tårta och pratade på.

Igår åkte vi in och mötte Jennifer och Adem för lite stros i affärer, middag och avslutade med en varsin efes. Perfekt avslut på långhelgen helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: Elin

Låter som en toppenhelg=)



Jag överlever;) Även om det inte känns så ibland:P



Haha ja och endel som vinner och ringer in har ta mig fan redan ringt in och vunnit förrut. Whazzup with that undrar jag? Låt oss andra vinna istället liksom=)

2011-12-27 @ 21:44:20
URL: http://m8nsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jo lite turbulent blev det ett tag, men det gick ju bra i alla fall:). Låter som du haft en mysig jul:) God fortsättning på dig med. Kramar

2011-12-28 @ 14:13:25
URL: http://saaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0