~

Jag är så enormt trött...
Give me my life back please?
Nästa jul ska jag inte jobba, jag ska vara pigg och göra allt det jag vill göra nu som jag inte orkat och inte hunnit. Det är väldigt mycket kan jag säga.. Nåväl.
Även fast det var en ganska kort dag med ganska få dag är jag liksom varje kväll stentrött, igår somnade jag nio, det är inte ens lite roligt, både igår och idag har jag tagit en power nap.

Annars så har jag nu hittat en för att vara till New York svinbillig biljett när min familj ska åka. Dock på ett annat plan och så, jag är van att flyga själv, men enda dit, fast det bästa, det är direktflyg dit. Jag vet inte hur jag ska göra. New York calling, har gjort väldigt länge och jag måste ju bara dit igen. Frågan är hur det ser ut med skolan och allt.

Så är det för mig, alltid. Finns det ingenting att oroa sig för, ja men då hittar man något att oroa sig för. Aldrig kan jag få känna mig lugn, avslappnad, harmonisk eller ångestfri.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0