~

Nu i juletider får man ändra på sina arbetstider lite. Skönt, idag får jag börja 9.30 istället för 7.30.
Har passat på att äta en ordentlig grötfrukost. Surt är dock att imorgon skulle jag ha slutat tre egentligen, men det blir halv fem. Börjar 9.30 då istället med.

I skafferiet ligger en massa bakgrejer, som jag inte alls har orkat ta itu med. Tror inte någon kan förstå hur trött man blir av att jobba med barn.

Ikväll blir det julstädning för hela slanten och jag hoppas på att orka göra lite ischoklad/knäck/kola. Vi får se helt enkelt. Annars så har jag och min kära sambo ägnat oss åt mysiga filmkvällar. Igår tittade vi på Save the last dance, an old favorite of mine.. Kläderna var för jävliga, haha.

Funderar fortfarande på hur jag gör med bloggen osv. Någon som har några bra tips?

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker du så fall ska öppna upp en ny som du börjar använda, om du tar bort allt så kanske du ångrar dig sen och då får du inte tilbaka något.



låt den vara ett tag annars så kan du iaf bestämma dig lite längre fram!:)

2011-12-22 @ 17:36:17
URL: http://annisen2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0