~

Dagarna bara går och sen helt plötsligt står det att jag inte uppdaterat på 3,4 dagar. Som nu till exempel.
I torsdags vaknade jag upp med en otroligt irriterad näsa och täppt näsa. De första dagarna i en förkylning är verkligen värst. det gör inte ont men det smakar äckligt på nå vis. I halsen alltså.
I alla fall.. jag jobbade på i alla fall, i fredags hade vi PD så det var inga barn på förskolan. Efter det åkte jag hem till pappa över helgen och Yakup stannade hemma som jag skrev. Mysigt att få somna tillsammans igår igen, han sa att han sovit dåligt och att det varit kallt i sängen utan mig och det närktes att han hade saknat mig så som jag saknade honom. Japp här snackar vi paret som haft distansförhållande i tre år med månaders mellanrum. men ja det är en vanesak, på lördag har han ju varit här tre månader redan.. Herregud.

idag bjöds det på jobb, handling för veckan (lite halvt i alla fall..) och nu har jag börjat baka några pepparkakor som ska vara till jobbet.. Ska laga maten till imorgon så jag har det gjort eftersom jag stänger och kikat på Homeland har jag gjort, nu måste jag vänta en vecka till.. Vänta på Y.. Som fixade sig ett litet extrajobb under helgen nämligen. Är så glad för hans skull och stolt, så han är iväg och jobbar nu nämligen. Någon som kan gissa vad han jobbar med!?

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vad roligt att han har fått jobb!! :)) var var var? :D

2011-12-06 @ 17:02:44
URL: http://maaalish.blogg.se/
Postat av: carrotcake

Shit vad bra att han fått ett extrajobb! Vart nånstans?? Hur ser din helg ut kära vän? Typ lördag kväll, vad har du/ni planerat då?

Puss och kram

2011-12-08 @ 19:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0