WHY OH WHY?

Jag blir arg på mig själv. När ska jag sluta tänka på vad andra kommer tänka eller tycka om mig och de val jag gör?
Jag har insett en sak den här sommaren. Det är så lätt att döma människor, eller ha åsikter om vad folk borde/inte borde göra om en viss situation uppstår. Jag har hamnat i situationer det här året som jag inte befunnit mig i innan och det är inte alltid lätt att handla på det sätt man tänkt innan att man skulle göra om situationen skulle uppstå.
Jag hoppas på att de sista månaderna på detta år kan bli bättre än mitten av året.

Don't judge me, I'm only human - like you!

Kommentarer
Postat av: sanna

Tack, ja det känns skit & vara hemma.

Men det är bara accpetera läget.

han kommer ju & hälsar på i sverige.

så de är ju iaf lite positivt.

Kommer Y till sverige när säsongen är över?



såg ditt inlägg här.

tänker på dig.. du är en fin människa Mikaela.

keep it up, det blir bättre!

KRAM

2011-08-17 @ 20:32:27
URL: http://allstarlifebaby.blogspot.com
Postat av: marre

Ja.. tyvärr så finns det alldeles för mycket av dessa tjejer. Förstår inte varför tjejer tycker det är så kul med "konkurans" (eller vad man ska kalla det) eller att göra varandra svartsjuka. Desas tjejer vinner ju dessutom inget på det :P

2011-08-18 @ 12:09:38
URL: http://maaarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0