VILKET SKIIIIIIIIIIIIT

Sedan jag anlände på svensk mark den 23e har jag ännu inte sovit i min egna säng.
Har spenderat över en vecka hemma hos pappa på landet. Det var precis vad jag behövde. Semester efter semestern eller vad man ska säga.
Igår kom jag hem, eller det var synd att säga för jag var hemma några timmar, sen gick jag till mamma och åt och efter det direkt hem till Jossan. Lovisa var där också och det var skönt att se de bägge! Lovisa knatade hem men jag stannade över natten, så vi passade på att se näst sista HP-filmen som hon precis fått på dvd. LOVE IT! Idag glodde vi bara på tv och efter mycket om och men så är jag nu hemkommen efter en liten shoppingtur eftersom det var tmt i mitt kylskåp, så ja alltså bara tråkig shopping.

Nu blir det väl att krypa ner och se på lite Sopranos som jag lånat med mig hem.
'Cause if I should tell the truth. I feel like shit today. Everything just feels so hopeless.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0