NÖJD TJEJ

Wooow. Ikväll var det jag som begav mig till gymmet. Kände att Nu får det vara nog på stillasittande. Blir så seg och så skjuter man upp det ännu mer. Skulle inte gå först men sen så tog jag mig i kragen och tänkte att nä, nu är det bra! Det tar nog några gånger att komma in i flowet igen efter en sommar utan träning och x antal cigg-paket.
Men skam den som ger sig!

Halkade precis in på Jossans album chalalalalanya 2008. Alltså första gången jag var där. Gud vilka kommentarer till bilderna och vad små vi var ändå. När man var 18 kände man sig som att nu, NU ÄR JAG VUXEN. Men även då bedorg jag mig. Nu känner jag att jag inte är vuxen alls (är väl bara för att man börjar bli det!?). Men jag vet hur det är. Precis alla de där små 18-åriga tjejerna som jag störde mig på denna sommar var jag själv för 3 år sen.  Hihi.

Ev rest. Sista kvällen med alldeles för starka vodka bull. Det är ju lite kärlek.


Kommentarer
Postat av: frida

va duktig du är! jag måste också ta tag i träningen, vilket är lättare sagt än gjort. jag har blivit så fruktansvärt lat!



hur går det med din utbildning nu förresten?

2011-08-10 @ 10:42:02
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0