MERHABA SALI

Toodi. Kom för en stund sen hem från jobbet. Var en riktig långdag idag, 8-18.30 eftersom vi hade en tre timmar lång kurs om att ge hjärt/lungräddning, första hjälpen osv. På barn aa från födsel i stort sätt till 10 år. Väldigt intressant och jag hoppas att jag aldrig kopmmer behöva använda dessa kunskaper, men såklart väldigt väldigt bra att kunna! Hon var så bra så jag köpte mig en första hjälpen-"låda". Kan va bra att ha känner jag.
Annars känner jag mig ganska sänkt och värre lär det vara innan veckan är slut för det blir mest tidiga morgonar nu! Men det känns fantastiskt att vara igång inte bara sitta hemma och kolla på film.

Och också... En månad sen jag kom hem till svealandet. Känns som eeeeeevigheter sen. blöööö. Saknar verkligen Yakup nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0