MERHABA PAZAR

Kanske ska berätta om en del saker som händer just nu..
Imorgon börjar jag jobba och det som var tänkt som ett litet jobb fram till skolan börjar (En vecka senare) blev till ett jobb hela terminen, vilket betyder att det inte blir nån skola för mig denna termin.
Jag har en massa saker jag måste fundera på, så hoppas jag blir nå klokare när denna tjänst tar slut vid jul.
Det ska bli kul och jag ser fram emot det och att tjäna pengar istället för bli skuldsatt.
Så vi får se vad som händer.

Life is changeable

Kommentarer
Postat av: Tina

Alltid skönt med lite cash! Du ar smart sa du ska se att det reder sig i knoppen pa dig :)



Alanya 2011 ar inte lika som 2010.. saknar



2011-08-21 @ 21:12:52
URL: http://www.delfinohamam.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0