~

Helt. Jävla. Slut.
Det verkar som att det börjat gå något virus nu som startar med halsont. Och gissa vad jag haft de senaste tre dagarna, även om det vart väldigt lite. Halsont. Kul, säkert bli sjuk på en gång.
Det har jag inte tid och inte råd med. Inte vågar jag träna heller ifall det skulle bryta ut på riktigt. Och jag är sjukt trött när jag kommer hem, okej? faktum är ju att tiden går väldigt fort när man jobbar. Snart har hela veckan gått.
Fick en trevlig nyhet när jag steg innanför dörren. Det blev lite lön idag för de dagar jag jobbat nu i augusti eftersom att jag har månadslön denna gång och inte timanställd. Nice. Det ska jag fira med hämtmat för jag är jävligt trött och lat.
Positiva jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.

Aja, snygg är jag i alla fall.... höhö


Kommentarer
Postat av: Elin

Klart du är;)



Usch så tråkigt när man bråkar. Man är från 2 olika världar helt enkelt. Det är inte lätt alla gånger, det ska gudarna veta.



Åh ja vad jag längtar till den dan, 2 månader sen han var här nu, så det är på tiden tycker jag=)

Kram

2011-08-31 @ 21:57:15
URL: http://m8nsson.blogg.se/
Postat av: frida

du jag tänkte på en sak;

har yakup gjort armen?

2011-08-31 @ 23:31:38
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0