~

På lite mer än en vecka har jag fått två nya prenumeranter. Till den här tråkiga bloggen. haha. Blogg-humöret är i botten som ni kanske märker, har inget roligt att skriva, bloggen är ungefär som mitt humör helt enkelt. Tomt, tråkigt osv..

Idag stängde jag på jobbet för första gången i alla fall, det gick bra eftersom jag hade sällskap för att lära mig, så det stora testet kommer egentligen nästa tisdag. Dagarna flyter på vilket jag tycker är väldigt skönt. Imorgo blir det upp tidigt, tidigt men det är min tidiga dag så får se om jag orkar göra nåt speciellt eller så. Idag och igår var jag nämligen helt slut och har parkerat mig i soffan.
Hoppas att sommaren hälsar på lite lite till innan det blir completly depp!

Kommentarer
Postat av: Malin

Wohoo iyi bayramlar! :)

Hörru, har du tid för en fika i morgon eller kanske på fredag? :) jag jobbar till 17 men är fri efter det!

Kram!

2011-08-31 @ 07:38:58
URL: http://maaalish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0