ÇARŞAMBA

Hellu. Imorse började jag halv ått och jobbade till kvart över tre. Heeeelt okej. Vi har vart på en liten utflykt och sen ute och lekt på eftermiddagen.
När jag kom hem blev det ett snabbt litet städryck men sen tvingade jag iväg mitt ass till gymmet. Kände att det var then or never för dagen. Sätter man sig ner är det kört. Efter jobbet fick jag gå direkt och handla. Gäller att hålla igång.

Igår fick jag some good news. Hoppas det blir försäkring på det snart!! wiee.
Nu blir det mys resten av kvällen med fruktsallad och Pretty little liars helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Å vad duktig du är :)

<3

2011-08-25 @ 00:11:25
URL: http://zandraorneling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0