AV DERAS KÄRLEK BLEV JAG TILL

Sen jag kom hem har jag haft två veckor i familjens tecken och det har vart underbart!
Först var jag ju hemma hos pappa och hans sambo i 8 dagar. Precis vad jag behövde, "semester" efter Alanya som psykade huvudet på mig totalt den här gången.
Sen har jag umgåtts med mammisen lite också, middag och en tripp till IKEA bland annat.
I fredags kom pappa till Stockholm så vi två plus min syster passade på at gå ut och äta och dricka drinkar. Var på Vampire lounge och det var riktigt mysigt och fuck me vilken daquiri jag drack. Dock var vi lite för små egentligen men pappa frågade vakten om vi inte fick gå in med pappa. Hehe så han sa att det fick vi väl då. Skön musik var det också. Vidare till WC för ännu en drink innan vi drog hem och lyssnade på lite musik och lite vin.
Igår åkte vi sen hem till pappas moster och hennes man för lunch och middag.
Man har sparat in på pengar också så det har ju vart kanon.
Jag har ju världens bästa familj♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0