WHY I HATE IT

god morgon. Japp då har det gått ett och ett halvt dygn sen jag och Yakup pratade sist. Oj ingenting för världen kanske, men för mig som bott med honom i 3,5 månad och vart van att ha honom hos mig hela tiden.
Jag visste att det skulle bli såhär och det är därför jag avskyr när han är där. Han glömmer allt. Att det finns en värld utanför Alanya, men guess what! det finns det, en stor och underbar sådan.
Jag orkar inte, jag gör  inte det faktiskt. jag tycker vi vart tillsammans så pass länge att nu får det fan räcka. Men vi kör en säsong till, ja för det är så otroligt roligt!
Fuck this alltså. Jag orkar inte ringa i alla fall, kommer bara dampa loss totalt ändå. Så bollen är hos honom kan vi säga!

Snart drar jag iväg till skolan och sen Västerås så vi hörs imorgon kväll helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, ja det är ju synd och påstå att det inte är en härlig dialekt, för det är det, Men just på tv:n låter det som hemskt haha. Usch gumman klart det känns när du inte pratat med honom. Hoppas allt är okej med dig. STORA KRAMAR

2011-04-08 @ 16:02:51
URL: http://saaka.blogg.se/
Postat av: sanna

Vet hur du menar, min kille är likadan..särskilt nu när säsongen börjat! Han hör av sig ibland men det är nästan ALLTID jag som hör av mig. Sen om jag ringer börjar HAN med att säga "varför har du inte hört av dig förens nu?" Ja kanske för att jag ringer varje dag och det vore kul att någon gång slippa höra av sig först! Sen känner man sig så jävla barnslig också för när man väl är i ett förhållande så ska man väl inte tänka "det är hans tur den här gången" nej usch!

2011-04-08 @ 18:49:00
Postat av: Christine

Hej Mikaela! Vill bara säga att preeecis så känner ja nu också. Jag och min kille i Alanya har inte bott ihop som ni, men han börja jobba för ca 2 veckor sedan. Å sen dess så känns de som ja förlorat min pojkvän totalt. Vi som alltid pratade när ja kom hem från skolan, på kvällarna om allt och inget. Vi kändes så nära trots avståndet. Men sedan säsongen körde igång där nere och han arbetar från 10 på morgonen till 1 på natten så finns ingen tid för mig mera. Han har börjat på en ny restaurang där han inte ens får ha telefonen på sig! Så himla svårt. Han jobbar ju hela tiden, även om de är svårt för honom tror ja inte de är så här svårt som för oss! Sa exakt samma sak som du när ja ringde ner och "dampa" på honom i förrigår... Nu får han faktiskt fixa de här, ja gör allt ja kan för att de ska funka. Men han vill inte ens börja skicka in papperen för UT så att vi kan flytta ihop, för han orkar inte för han jobbar så mycke. Han säger att vi får göra de efter säsongen. EFTER säsongen, då kommer han ju inte vara här förens nästa sommar :((( De va inte så vi hade planerat vårt liv... :( Usch, ibland är de inte lätt! Vi får hålla ut tillsammans gumman! När åker du ner till Alanya? Kram

2011-04-08 @ 19:29:49
Postat av: Linda

Men gumman då! vad är det med alanya som gör att de glömmer tid o rum. verkar som de allihop blir förändrade på nåt sätt så fort de sätter foten där.. :/ Dont like!

Pusss

2011-04-08 @ 21:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0