RUBRIK

Nu har jag jobbat mig lite. Fy fan är helt slut i huvudet. Bestämde mig förut att när jag kommit hem så skulle jag direkt ut och springa. Ja jo tjena! Men med huvudvärk och helöa dagen full av jobb så känner man sig ganska seg. Även fast jag vet att det är precis vad jag skulle behöva. Så kanske pallrar mig ut innan middagen.

Alltså sen Yakup drog känner jag mig så himla ensam. Det spelar liksom ingen roll hur många man träffar och hur mycket man sysselsätter sig, det är lika jävla tomt när man kommer hem. Det hjälper för stunden liksom.. Känner mig så himla vilsen.
Förra året var det bara Alanya, Alanya, Alanya i huvudet på mig. Jag tappade mycket i Sverige och det har vart svårt att ta igen. Med dem som det kändes ännu längre ifrån. Det känns som att nu är jag tillbaka i Sverige, i huvudet alltså.  Vädret är underbart och jag upplever något som känns som tusen år sen i Sverige. Vår och knoppar och fågelkvitter, glada människor och uteserveringar.
Men något sticker i alla fall.. För det känns som att snart är ALLA i Alanya, utom jag och alla ska vara där länge. Men varför måste jag vara där för det? Klart jag ska dit nåt, men varför känner jag en snån panik över att jag inte kommer vara där ex antal månader, eller speciella månader? Jag kommer ju komma dit, när spelar ju inte så stor roll.. Så jävla svårt också med Y att han inte vet vad han vill. Orkar inte en daha kille som vill gifta sig med sin mamma typ.
Känns helt värdelöst med kärlek faktiskt. För i slutändan så är ju inte det, det enda som räknas. Vi får se hur det går helt enkelt.

Så är det. Alltså jag hoppas att nån gång i mitt liv slipper jag tänka så förbannat jävla mycket. Orkar inte.

Kommentarer
Postat av: frida

vännen <3

jag känner med dig fullt ut när du skriver om att du tappat mycket i sverige. det är jättesvårt att ta igen :( jag trodde inte det men så var det. suck

2011-04-24 @ 19:04:05
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Tyvärr är nog tänkadet något som vi tjejer aldrig blir befriade ifrån. Jag är exakt likadan. O ibland svävar tänkandet iväg så man funderar på vad som sker egentligen.



Jag ska heller inte vara där hela sommaren eller jätte länge, så du har mej du kan tänka på när det känns som alla ä där nere ;)



Puss o Kram på dej!

2011-04-24 @ 21:22:12
Postat av: Anna

Älskade vän <3

2011-04-24 @ 21:29:15
URL: http://annisen2.blogg.se/
Postat av: sara

"För det känns som att snart är ALLA i Alanya, utom jag och alla ska vara där länge. Men varför måste jag vara där för det? Klart jag ska dit nåt, men varför känner jag en snån panik över att jag inte kommer vara där ex antal månader, eller speciella månader? Jag kommer ju komma dit, när spelar ju inte så stor roll.. Känns helt värdelöst med kärlek faktiskt. För i slutändan så är ju inte det, det enda som räknas. Vi får se hur det går helt enkelt.



Så är det. Alltså jag hoppas att nån gång i mitt liv slipper jag tänka så förbannat jävla mycket. Orkar inte."



haha mellis du är inte ensam om det här. Tänker precis såhär... jag och du överanalyserar allt förmycket. Vi kommer ge oss själva magsår!!

kan jag föreslå att vi går i terapi?

2011-04-24 @ 22:37:10
URL: http://ikikalp.blogg.se/
Postat av: Emmaa

Vet precis vad du menar, men i slut andan ar det anda Sverige man kan ha ett normalt liv sa var radd om det du har hemma ocksa ar mitt rad :)

Aven om jag ar lycklig med mitt liv sa onskar jag ibland att jag inte offrat sa mycket hemma!

2011-04-30 @ 21:12:57
URL: http://emmamarienyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0