TRÖTT

Vet inte vad som är med mig, om jag håller på att bli sjuk eller vad det är. Jag är så fruktansvärt trött.
Åkte hem tidigare från skolan, blir liksom inte bättre av att lyssna på en sövande föreläsare.
Gick direkt hem och sov. Jag hoppas det hjälpte lite.
Överlag är jag trött på det mesta. Börjar fråga mig själv om jag gör rätt, har jag valt rätt. Massa grejer. Mest av allt vill jag ju leva så som jag gjorde förra året vid denna tid. Tänk om jag inte hann klart? Jag känner att just nu finns så mycket krav och måsten och jag dukar helt enkelt under för allt.
Har inte pratat med Y sen i lördags kväll, faktum är att jag ignorerar honom lite, vilket låter lite sjukt med tanke på att jag häromdagen klagade på att han inte hörde av sig. Vilket han har gjort nu, det är bara jag som inte orkar för jag kommer go nuts på honom. Jag vet det. I've been here before.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, e inte kärleken underbar :D

2011-04-12 @ 16:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0