THOUGHTS

Har inte haft så mycket att komma med idag känner jag.
Igår kollade jag på Love&Other drugs. Fy  faa an vad Jake Gyllenhaal är snygg i den filmen. Innan jag somnade tittade jag på sista 20 minuterna av American History X. Kanske inte det bästa att se sådär innan man slår igen sina små blå. Men det kan va en av de bästa filmerna som setts.

Note to self now: Kolla inte på bilder från Alanya förra året en kväll som denna, man är ensam och redan lite ledsen.  Det blir bara värre!
Jag börjar bli lite smårädd. Jag är rädd att åker jag ner i sommar så länge som jag tänkt kommer jag nog inte kunna åka hem. Seriöst alltså. Speciellt eftersom Y kommer stanna ytterliggare någon månad..
Nej fy fan hörni.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Heej, vad gör du ikväll? Vill du hitte på nåt med mig?

2011-04-16 @ 10:50:25
URL: http://nicolenyholm.blogg.se/
Postat av: Filippa

då kan du ju alltid stanna med oss ;) hihi

2011-04-16 @ 17:13:44
URL: http://betweenworlds.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0