TEST

Jaha.. Det enda jag kan säga är: Bring on the test!
Jag vill inte. Vet verkligen inte hur det kommer gå. Känner mig lite nervös in för detta alltså. Sen direkt efter det är det bara direkt hem och börja på hemtentan och resten av veckan. Alltså jag undrar hur detta ska gå. Redan lite halvt skoltrött. Känns bra det! Men jag får se det som så att troligtvis så är det sista gången i mitt liv jag behöver göra det, men å andra sidan vet man inte med mig. VelFia nummer ett liksom. Men men..
Återkommer imorgon efter jag känt efter hur det går. Sen ska man ligga på sträckbänken i tre veckor!
God natt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till på provet!! Håller tummarna!

Puss & Kram

2011-04-25 @ 22:59:16
Postat av: Nicole

Det kommer gå bra! Men gud vad konstigt att ni har hemtenta i psykologin... man tycker ju att det borde vara samma typ av examination för alla på en viss kurs. Men skönt iaf, den salstentan vi fick var djävulsk. :/

Hoppas det går bra idag iaf och att vi ses snart!:)

2011-04-26 @ 10:21:02
URL: http://nicolenyholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0