SOLEN

God morgon.
Huvudvärken sitter kvar lite sen igår. Jag hatar det, när man vaknar med huvudvärk. Hur liten den än är.
Har precis ätit lite frukost och ska snart bege mig ut på en liten runda tänkte jag.
Sen blir det att ta sig in mot staden en stund med Rebecka och Linda, för lite plugg inför morgondagens salstenta. Alltså jag vet inte vad jag ska säga, men det kan nog gå hursom, har inte vart flitigast i stan med att plugga kan jag ju säga. men hur smarta är de att lägga det efter påsk? Det finns de  som fortfarande firar påsk.
Nej men det är vad som står på agendan idag i alla fall. Ska sitta ute i solen hela dagen i alla fall, känns som jag vart inne hela veckan typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0