SNART

Snart är jag klar med hemtentan så jälaaaaaa skönt. Tror dock på ett big fat F. Men men det får bli som det blir. Jag orkar inte tänka så mycket på det nu.
Är mest förvånad över att jag är på slutspurten nu. Igår trodde jag aldrig att jag skulle bli klar, men nu sitter jag här. Voila.

För övrigt - I natt sov jag med min tandskena, skulle prova tänkte jag. Fan vad tänderna flyttar på sig ändå. Hela vänstra sidan lossnade när jag satte i den 8alltså tandskenan) så nu tror jag att jag får börja sova med den igen. För övrigt gjorde det sjukt ont i vissa tänder imorse när jag vaknade, men nu ömmar ena framtanden lite bara.
Ja, jag har alltså haft tandställning förut, jag var inte lyckligt lottad att födas med de raka fina tänderna jag har nu.. Hade kunnat visa en före och efterbild om det nu inte hade vart så att jag aldrig log med öppen mun eller vad man ska säga innan jag fick tandställning. Okej, jag ska sluta prata om mina tänder. Haha.

Kommentarer
Postat av: Angie

Vart ligger Kipa? heheh, jah har säkert sett & hört,men kan inte komma ihåg det :P Ja jo det e väl svenskt? :) hoppas det finns där...Tack för tipset =)

Kram

2011-04-29 @ 11:20:35
URL: http://canimyaa.blogg.se/
Postat av: Reggi

Vad tror du om att ses på måndag eller tisdag?! :) tror jag kommer ha massa att göra i helgen men det är inte säkert, vad har du för planer för helgen annars? Ses hoppas jag verkligen att vi hinner göra! :D

2011-04-29 @ 13:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0