SKOR

Försöker sälja ett par skor på tradera. Det går inte så bra.. Snyft. Nån som sålt nåt där tidigare? Brukar dte komma massa bud sista dagen typ eller är det ingen som vill köpa mina skor helt enkelt?
Fick min H&M-räkning nu, ska betala 1500 ungefär. Hihih så går det när man shoppar loss. Men fick faktiskt en hel del grejer för det kan jag lova!
Jag skulle egentligen behöva rensa min garderob och fixa och organisera. Har ingen ork för detta dock. Borde plugga men det går inte så bra dte heller.
Råkade tröstshoppa lite i fredags i min ensamhet också. Två par skor och ett par träningsbyxor från Stadium. Yahooo.

Och kan de sälja flygresor till Antalya billigt eller? Blir så jävla trött och depp!
Blä I need Alanya and my finacé now!!!!
Tur att jag ska till medis snart för en drink night med Martie. Kan behöva supa mig lite dyng. Tjosan hejs

Kommentarer
Postat av: Sofiya

Sv: Aa men tiden går fortare än man tror :)

2011-04-18 @ 18:58:50
URL: http://sofiyaa.blogg.se/
Postat av: Linda

Sv: Får jag verkligen hoppas att vi gör :)

Jag har sålt massor på tradera. Ibland får man bud nästan direkt, och ibland brukar buden ramla in samma dag som auktionen går ut.. Så håll tummarna att det kommer ett bud snart :)



Puss o kram!

2011-04-18 @ 19:07:15
Postat av: regina

ååh jag vill också känna mig dyng. Den här våren suger musten ur mig!

Hoppas ni hade en kul kväll! :)

2011-04-19 @ 10:42:28
URL: http://reginas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0