MYSDAG

Tog en löparrunda ute imorse. MY GOD vad skönt. Känner mig lite besatt.. Vill typ springa nu också, men kanske ska vänta till imorgon i  alla fall.
Pluggat och duschat gjordes efter det. Sen lessnade jag och ville ut i solen som var framme, nu är himlen oroväckande gråsvart.
Åkte in och träffade Jossan. Blev ett besök på muffinsfabriken och sushi för mig och sen satte vi oss på en bänk nere vid vattnet i Skanstull. Sjukt skönt och mysigt. Behövde en liten Jossanstund idag.




Nu känner jag mig rejält uttråkad och vet inte vad jag ska göra. Kanske dricka upp jordgubbsvinet jag köpte och sova sen? Åå så roligt liv jag har.

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vilken super fin bild <3

2011-04-21 @ 18:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0