GRÅTT&TRIST

God morgon!
Känns sådär lagom härligt att titta ut genom fönstret.
Igår var det nästan 100 personer som kikade in här. Det kan man ju tycka är wow, men jag får lite obehagskänsla. Så många. Men jag har ingen aning om vilka många är!

Igår hade jag lite skola på dagen, sen promenerade jag in till hötorget/centralen och kikade lite medan jag väntade på min vän Sofia, som jag inte hade sett sen, ja, jag vet inte när faktiskt. Det tog ett tag, köpte en fin blommig klänning som jag suktat efter lite och hårinpackning.
När Fia sen kom stack vi hem till hennes nya ställe, eller några månader har hon vl bott där nu, uppe i skrapan. Var en fräsch lägenhet, vi käkade thaimat och snackade lite om allt möjligt.

När jag var i stan och väntade på henne så ringde min kära turk. Han berättade att när han stått i dörren på restaurangen idag hade det kommit  fram tre tjejer och en turk, så hade de sagt "Är du Yakup, Mikaelas pojkvän?" jaa.. hade han svarat han blev lite chockad tror jag. "They know you from the internet" haha. Han är nog fortfarande liite förundrad över facebook-grupper och bloggar. Jag tror det va Karin och Filippa sa jag. Och det var det ju! Härligt att nån fick träffa honom igår. Had eönskat att det var jag såklart.
Han berättade även att i måndags kväll när han kommit hem, hade hans mamma frågat honom "Varför stänger du dörren? Vart är Mikaela?" De trodde att jag skulle komma också. Och vad jag önskar att det var så!

Nu blir det lite morgonträning innan skolan börjar klockan ett.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Grymt läskigt med internet egntligen. Man är verkligen så långt ifrån anonym man kan komma..

2011-04-08 @ 18:37:07
URL: http://saaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0