TODILOO

Skorna blev sålda för hela 51 kronor till slut! hihi. Det var lite roligt, tror jag ska sälja mer grejer. Hoppas på lite större vinst än nu bara!

Igår vid tre åkte jag och syrran hem till våran släkting, där det bjöds på en massa gott, självklart hennes specialitet som vi alla älskar så mycket- Fisksoppa! Påskharen hade lite presenter också. Hennes man åkte och hämtade hennes mamma så vi hann prata lite med henne. Det var längesen jag träffade henne. Hon är en fascinerande kvinna på 97,98 år. Kom hem runt halv tio och kollade på The Bone Collector. Älskar dne filmen,  var riktigt längesen! Angelina Jolie är så ung och ny i den på nå vis.

Sen kom mina spöken och jag, ja jag kan bara skratta åt mig själv. Klockan blev halv tolv här. Min käraste har givit mig ett löfte att höra av sig varje kväll om så bara med ett sms. Efter den katastrofala början av denna vecka.
Så jag började go nuts här och ringde 10 000 gånger, ungefär. Alltså om de inte trodde det innan så tror de ju definitivt nu att det är något seriöst fel med mig. Haha. Sen tillslut vid halv ett så fick jag ett sms med Call me. Så jag gjorde det i mitt hysteriska tillstånd. Dumma dumma dumma mig.
Men okej, det är okej.

Snart ska jag hem till mamma på påsklunch, får se om jag drar en runda innan det. Men jag är fruktansvärt trött måste jag säga. Och plugga!? Va? Vad är det liksom... Fan.

Kommentarer
Postat av: Linda

hahah.. så jävla roligt. Jag är exakt likadan med min. Om han sagt att han ska ringa o inte ringer.. ja man kan säga att han har ett antal missade samtal och sms skickade ..



Glad Påsk iaf :)

Puss o Kram!

2011-04-23 @ 12:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0