GISSA EN GÅNG

Ja gissa vad jag gör? hmm min hemtenta såklart, eller? Alltså fy fan. Vet inte hur detta ska gå alltså? Snacka om att bli depp av att ha tre år plus en kurs kvar och jag är redan skoltrött. Sorgligt. Dessutom kommer man va skuldsatt upp till trädtopparna när man är klar. KUL.
Alltså jag är beredd att lägga ner skiten nu. Orkar inte. Just nu är dte enda jag ser framför mig: ALANYA. för resten av mitt liv typ. Kanske jobba lite som guide ett tag eller så. Tjatigt värre, jag vet. Men kom igen, ni vet hur det är? Kanske?
Jaja jag vet att jag skulle va jätteboared där nere efter typ 4 månader. Den här gången ska jag i alla fall vara iskall och vänta på priserna. Om man köper någon dag innan kan man ju komma undan riktigt billigt!

I alla fall.. Imorgon när tentan är inlämnad ska vi ha grill&vin-mys hemma hos Linda. Det har vi sett fram emot hela veckan, så det blir nog grymt.

Där mitt huvud är...

Jag o Sara Salgisen, som jag saknar en del faktiskt! Va längesen nu!

Kleo♥ och brun...

Underbara dagar med min älskade frugis såklart!

och baby, baby, baby oooooh♥

Kommentarer
Postat av: sara

Jag saknar dig med mellis!!! Var ju 9 månader sen sist(!)...



Jag förstår precis hur du känner dig mellis.. att bara vilja stänga av allt man har här ett tag och åka ner dit och vara med sin älskade.



När åker du ner mellis? Pratade med Kemal igår och han sa att Y hade sagt att du intekommer ner förrens augusti??!?!?!?! Trams!!



PUSS<3

2011-04-28 @ 19:35:17
URL: http://ikikalp.blogg.se/
Postat av: Anna

Frugisen<3 Ta mig tillbaka till den tiden just då! oh, oslagbart!!



2011-04-28 @ 20:14:38
URL: http://annisen2.blogg.se/
Postat av: Linda

ÅH vilka fin fina bilder! Jag vill åka ner nuuu :)

Hoppas allt är bra med dej!

Puss & Kram!

2011-04-28 @ 21:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0