DROPPAR AV..

Jaha då har ytterligare en person satt sig på planet ner till Turkland för att komma till Alanya.
Själv sitter jag här med hemtentan, är det inte otroligt hur olika ens liv kan vara? Jaja får väl trösta mig med att jag var i  Alanya för ett år sen och hade vart där över en månad, but still.. Vad är det för tröst egentligen?

Nåväl känns som att nu blir det fler och fler som åker ner då medan jag sitter här. det finns bara en sak jag vill ha mer än att vara i Alanya. Och det är att ha Yakup här. Att han var här i Sverige nu, med mig och att vi fick fortsätta leva det lite halvt svenniga livet.
Men istället vaknar jag själv varje dag och får nöja mig med några minuter av hans tid varje dag. Så är det med det. life is a bitch but it goes on.

Kommentarer
Postat av: Zandra

Jag vill också åka ner till alanya. Allt går fram och tillbaka. Ska vi åka ner ska vi inte.

Just nu är allt upp och ner till och med mellan mig och M :(

<3

2011-04-26 @ 18:12:53
URL: http://zandraorneling.blogg.se/
Postat av: Sophia

Jag har också haft mina resor till alanya att leva för dom senaste 3 åren typ.

Känns så jäkla konstigt att inte åka dit i sommar :/

2011-04-26 @ 22:13:19
URL: http://sophiiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0