AVKLARAT

Tjohoo
Kändes nästan onödigt att åka till skolan. Där har de alltså avlagt 3 timmar för ett test som för de flesta tog 10, 15 minuter. Jag tror det gick bra. Hade några småfel men det va bara ett basic-prov så jag hänger inte läpp.
Dock så har energin helt gått ur mig ändå.
Tanken var att jag skulle åka hem och börja med hemtentan direkt, som ska in på fredag, har inte ägnat någon tid åt den. Men nu är jag helt slut efter att ha spelat the sims 3 ett tag. Vågar inte ens säga hur lång tid jag lagt ner på det. Det var ju alltså illa tajmat att instalera det igår. Jag hamnar nämligen i maniska  spelperioder. Haha. Låter ju helt sjukt. Och tragiskt men det är sant.

Har i alla fall anmält mig till vårruset nu. wohoo, fan vad taggad alltså!

Vi får väl se om det blir nå plugg för mig idag eller om det blir så att jag sitter imorgon med den, med ny energi. Inte bra när man är trött att skriva. Eller hur? Hehe



Kommentarer
Postat av: Malin

Fan va skönt att ha det gjort :)

Jag brukar aldrig tillåta mig själv att plugga något samma dag som man gjort en tenta/prov. Då om nån gång är man värd att vara pluggfri ;)

Kraam

2011-04-26 @ 18:21:23
URL: http://maaalish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0