21.07

Idag gjorde jag det... Jag sprang äntligen de där jävla 5 km.
Sen träffade jag min fina frugis Annis!♥ Käkade glass i solen i kungsan. Vilken skillnad på land det är på vinter, vår/sommar här. ALLA var ute idag typ.
Fick med mig ett usb med mig hem, med massa bilder från Alanya och sådär som kom från Annas dator som återuppstått!



Snart börjar jag dra mig mot sängen eftersom klockan ringer kvart i sex imorgon. Jobbet kallar mellan 7-15. Pengarna styr mitt liv. Typ. Måste spara spara spara inför sommaren så jag kan leva som en kung! Hoppas sommarschemat sitter uppe imorgon så jag kan börja planera.

Blir nämligen galen här. Saknar min man så sjukt mycket. Får fortfarande lite tårar då och då. Idag hade vi typ vårt första braiga samtal sen han åkte. Eftersom jag har nåt tix att va skitarg på honom när han är i Alanya. I know myself om man säger så och så gör även han. Igår somnade vi ovänner, sånt älskar jag..... Men som sagt idag har vi pratat och det kändes bättre. Så nu ska jag försöka behärska mig när vi pratar, för egentligen saknar jag ju honom så mycket. Det kanske är en slags förskjutning?
Känns som att min bästa vän och allt är borta liksom. Det är ju honom jag vill spendera min kväll i soffan med, med glass och te. Inte mig själv. Det är honom jag vill komma hem och berätta för vad som hände under dagen. Inte skicka ett sms som jag inte får nåt svar på. Det känns lyckat. Verkligen. Minst 14 veckor tills vi ses. Härligt.




Kommentarer
Postat av: Anna

2011-04-16 @ 22:14:23
URL: http://annisen2.blogg.se/
Postat av: Tina

Underbart när bilder återuppstår! :) Jag antar att du provade att stoppa in ditt minneskort som kraschade i höstas i datorn? Eriks minneskort blev det fel på nu under vår Vietnamresa och man kunde inte använda det i kameran eller kolla på bilder från kameran. Det stod "fel i minneskort" och vi tänkte att det var kört. Sen provade vi att sätta in det i min dator o vips kunde vi se alla bilder och föra över. Phuuu! :)

2011-04-17 @ 05:52:19
URL: http://www.tinasmelodi.blogspot.com
Postat av: Linnéa

Jag förstår dig verkligen!!!

2011-04-17 @ 11:42:12
URL: http://yurtson.blogg.se/
Postat av: Linda

Fy fan! Im so proud! Jag vill också va så duktig som du är. Tips mikaela, tips :D :D



Underbart att ni hade ett braigt samtal.. att man ska bli så där att man är sur på dem när det i själva verket är för att man saknar dem så mkt. men jag tror att de vet om det innerst inne så de tar det liksom :)



Puss o Kram

2011-04-17 @ 20:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0